Skróty


Umowa o rozszerzenie zakresu serwisu (EMA)

Pomożemy Ci zapewniać jak najlepsze usługi pacjentom i ich właścicielom oraz uzyskiwać jak najwięcej dla twojego gabinetu.

Niezrównana obsługa klientów. Dodatkowe możliwości edukacyjne. Całkowita ochrona serwisowa aparatury. IDEXX z dumą wspiera lekarzy weterynarii, oferując im najwszechstronniejsze w branży wsparcie i serwis aparatury w gabinetach, aby mogli być do dyspozycji pacjentów – w każdej sytuacji.

Pełny serwis i wsparcie. Całkowity spokój umysłu.


Korzystaj z największych możliwości serwisu i obsługi i miej pewność, którą może dać wyłącznie spokój umysłu.

Dział Pomocy IDEXX 
  • Dział Pomocy Technicznej w Terenie
  • Oddany dział wsparcia sprzedaży
  • Sieć pomocy medycznej z możliwością kontaktu z lekarzami weterynarii mającymi certyfikaty specjalizacji
  • Trwające inwestycje w badania i rozwój
  • Złote standardy technologii
  • Pomoc Laboratoriów Referencyjnych IDEXX  przy potwierdzaniu wyników testów
  • Regularne aktualizacje oprogramowania
Edukacja IDEXX
  • Edukacja IDEXX
    (punkty CE, Webinary, kursy online)
  • Informacje medyczne i techniczne dla personelu
  • Szkolenie na temat aparatury na miejscu i online
  • Pełne szkolenie personelu w twojej placówce
  • Materiały edukacyjne dla właścicieli zwierząt
  • Lokalne seminaria
  • Konsultacje medyczne/pomoc przy interpretacji wyników
Serwis IDEXX (przy aktywnej umowie EMA)​​​​​​​
  • IDEXX SmartService
  • Naprawa lub wymiana aparatury
  • Dostawa zastępczej aparatury z dnia na dzień
  • Wysyłka zamiennych elementów aparatury
  • Darmowa modernizacja w punkcie serwisowym (jeśli dostępne)
  • Elastyczne opcje płatności i rozliczeń
  • Automatyczne odnawianie umów
  • Anulowanie w dowolnym momencie

Więcej informacji na temat wsparcia, edukacji i serwisu IDEXX można uzyskać od naszego przedstawiciela lub dzwoniąc pod numer +48 22 853 40 01.