Umowa o rozszerzenie zakresu serwisu (EMA)
Pomożemy Ci zapewniać jak najlepsze usługi pacjentom i ich właścicielom oraz uzyskiwać jak najwięcej dla twojego gabinetu.
Niezrównana obsługa klientów. Dodatkowe możliwości edukacyjne. Całkowita ochrona serwisowa aparatury. IDEXX z dumą wspiera lekarzy weterynarii, oferując im najwszechstronniejsze w branży wsparcie i serwis aparatury w gabinetach, aby mogli być do dyspozycji pacjentów – w każdej sytuacji.
Pełny serwis i wsparcie. Całkowity spokój umysłu.
Korzystaj z największych możliwości serwisu i obsługi i miej pewność, którą może dać wyłącznie spokój umysłu.
Dział Pomocy IDEXX
- Dział Pomocy Technicznej w Terenie
- Oddany dział wsparcia sprzedaży
- Sieć pomocy medycznej z możliwością kontaktu z lekarzami weterynarii mającymi certyfikaty specjalizacji
- Trwające inwestycje w badania i rozwój
- Złote standardy technologii
- Pomoc Laboratoriów Referencyjnych IDEXX przy potwierdzaniu wyników testów
- Regularne aktualizacje oprogramowania
Edukacja IDEXX
- Edukacja IDEXX
(punkty CE, Webinary, kursy online) - Informacje medyczne i techniczne dla personelu
- Szkolenie na temat aparatury na miejscu i online
- Pełne szkolenie personelu w twojej placówce
- Materiały edukacyjne dla właścicieli zwierząt
- Lokalne seminaria
- Konsultacje medyczne/pomoc przy interpretacji wyników
Serwis IDEXX (przy aktywnej umowie EMA)
- IDEXX SmartService
- Naprawa lub wymiana aparatury
- Dostawa zastępczej aparatury z dnia na dzień
- Wysyłka zamiennych elementów aparatury
- Darmowa modernizacja w punkcie serwisowym (jeśli dostępne)
- Elastyczne opcje płatności i rozliczeń
- Automatyczne odnawianie umów
- Anulowanie w dowolnym momencie
Więcej informacji na temat wsparcia, edukacji i serwisu IDEXX można uzyskać od naszego przedstawiciela lub dzwoniąc pod numer +48 22 853 40 01.